Պիտակներ

, , , , ,

ՍԵՌԱԿԱՆ ԲՌՆՈՒԹՅԱՆ ԱՐԱԿԱՆ ՍԵՌԻ ԶՈՀԵՐ
Երբ պատմեցի մեկին, նա ասաց.

«Տղամարդուն չեն կարա բռնաբարեն»

«Տղամարդ էղի ու ուղղակի արա»

«Դու տղա ես, դու չես կարա իմ նման աղջկան չէ ասես»
փետրվար, 2013

«Քրերիդ կսպանեմ», — խորթ հայրս, 13-րդ ծննդիս օրը: Ի՞նչ իմանայի, որ նրանց էլ գրեթե նույն բանն ասում:

«Դու տրանս ե՞ս: Չէէէ: Ինքդ քո հանդեպ տենց բան մի արա: Մարմնիդ տենց բան մի արա: Տրանսներին ոչ մեկ չի սիրում», ընկերուհիս՝ մինչև (առաջին անգամ) ինձ բռնաբարելը:

«Տեսա՞ր: Դու սիրուն ես նենց, ոնց որ կաս», ընկերուհիս՝ (առաջին անգամ) ինձ բռնաբարելուց հետո:

«Եթե ինչ-որ մեկին ասես, քեզ դպրոցից դուրս կանեն»: Տե կվան դոյի լաբորանտ, երբ 11 տարեկան էի:

Ոչ ոքի չպատմեցի մինչև 31 տարեկանս: Ամոթի ու ինքս ինձ մեղադրելու պատճառով:

«Երանի՛ աղջիկ լինեիր»

«Մենթ էր: Իրա ուզածն էր անում: Ծիծաղում էր, երբ որ ես լացում էի:
10 տարեկան:

«Եթե ծնողներիդ պատմես, քեզ կծեծենք: Իմ 2 «մոտ» ընկերները, երբ 8 տարեկան էի:

«Եթե ինչ-որ մեկին պատմես…
ԿՍՊԱՆԵՄ ՔԵԶ»:

աղբյուրը՝ http://www.buzzfeed.com/spenceralthouse/male-survivors-of-sexual-assault-quoting-the-people-who-a

ՍԵՌԱԿԱՆ ԲՌՆՈՒԹՅԱՆ ԻԳԱԿԱՆ ՍԵՌԻ ԶՈՀԵՐ

«Դու կեղտոտ հրեշտակ ես»

«Ես ուղղակի փորձում եմ ցույց տամ, թե ինչքան եմ քեզ սիրում»:

«Ես կապացուցեմ, որ հետերո ես»:
Մինչև հիմա էլ բի եմ, մինչև հիմա էլ ապրում եմ: Դու պարտվեցիր:

«Դու ես մեղավոր»

«Պտտվի ու ձենդ կտրի»:
«Սա ուղղակի խաղ ա», ասում էր նա: 5 տարեկան էի:

«եթե սուս չմնաս, կսպանեմ մորդ, եթե ինքը լսի, դու ես մեղավոր»:

«Դու չափից շատ ես սիրուն, որ լեզբուհի լինես»:

աղբյուրը՝ http://www.buzzfeed.com/regajha/27-survivors-of-sexual-assault-quoting-the-people-who-attack